2012. február 13., hétfő

Elmaradásaim :)

Jó ideje már, hogy benéztem erre. Ebben a bejegyzésemben szeretném pótolni lemaradásomat.
Sok számomra kedves tortát fogsz látni kedves olvasóm. Innentől ritkulni látszik majd a torták száma, mivel jeleztem kedves ismerőseimnek, hogy csak családom  és közvetlen barátaim részére készítek majd sütiket.
Szóval a repertoár:

Ez tejszínes-barackos krémmel töltött torta, különlegessége, hogy nádcukorral készült. Állítólag nagyon finom volt. Az autó egy régi típusú skodára szeretne hasonlítani.


Halloween torta. Érdekessége, hogy kézzel festettem a mintát, az oldala pedig egy picit a tökre szeretne hasonlítani. Íze ismét kinder pingui.


Drága barátnőm kisfiának készült ez a verdás autó. Flynn-re szeretne hasonlítani, íze túrókrém.


Ez pedig a kislányának. Hello Kitty imádó, ezért ezt a dizájnt találtam ki neki. Íze: puncs.


Ez 2 in 1 torta, félig puncs félig (ki hinné) kinder pingui. Akinek készült Manchester United rajongó, ezért egy kicsit a mez arra hasonlít.


Testvérem szülinapjára készült kerék torta. Nem vagyok túlzottan büszke rá, most nem így készíteném el. Íze ismét pingui.



Ezek a sütik egy helyre készültek, apának és kicsi fiának. A nagy kinder, a kicsi csokikrémmel töltött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése