2012. augusztus 23., csütörtök

Emeletesek rózsaszínben

Ismét két tortát mutatnék be egy bejegyzésben.
Az első bátyám kislányának és feleségének készült, igaz kicsit lányosra vettem a küllemét, hiszen mégiscsak egy 8 éves leányzóról van szó! :)
Tavaly Ő kapta az első Barbies tortát, gondoltam legyen az idén is hozzá hasonló, de mégis más.



A felső tejszínes csokis, az alsó szint túrókrémes volt.
És az ünnepelttel....




A másik...

Egy kicsit nagyobb "volumenü" tortát készítettem, egy távoli rokon kishúgának.
3 szintes kastélytortát, amit tulajdonképpen az egyik közösségi oldalon látott kép alapján kellett megcsinálnom. A 3 szintet 3 ízben ( kicsi: oroszkrém, középső: csokis tejszínes, a legnagyobb: joghurtos-málnás ) kérték. A "hab a tortán", hogy a készítés és szállítás napján kb. 30° C volt a lakásban, úgyhogy meggyűlt a bajom az összerakással.


A tornyokat papírtörlő gurigából készítettem, amiket előzőleg alufóliába csomagoltam. A bástyákat pedig hurkapálcával rögzítettem hozzájuk. Az egész tortát próbáltam úgy rögzíteni, hogy két teljes hurkapálcát szúrtam a végén bele, ezzel is biztosítva az egészben maradást. Nekem nagyon tetszett a végeredmény, igaz volt is munkám vele! :) A három bástya készítése mellett, 50 db. kicsi virágot gyártottam, és mivel nekem természetesen nincs sablon nyomóm, mindezt kézzel kellett megoldanom.



Állítólag kibírta a hosszú utat ( Szlovákiába vitték, kb. 2 órás út volt ), és az ünnepelt is odáig volt a tortájáért. Még a szomszédokat is összecsődítette, hogy nézze meg mindenki, hogy mit is kapott.
A várnak egyébként lakói is voltak, hercegnők kerültek gyertya formában a tetejére.

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Barbie fejes tetszik! Sablon alapján festetted? Milyen festéket használtál, mert nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    A festék egyszerű széntabletta, kicsi vízzel oldva. A neten keresgéltem a Barbie-s képek közt, és mivel a nyomtatóm épp nem működik, kénytelen voltam szabad kézzel lemásolni. Azután úgy halványan a tortára másoltam ceruzával, majd a festékkel áthúztam a körvonalat. Ennyi! :)

    VálaszTörlés