2012. április 23., hétfő

18+ Egy kicsit cenzúrázva! :-)

Pár héttel ezelőtt beszéltünk sógornőmmel arról, hogy párja 40-dik szülinapját szeretné emlékezetessé tenni egy rendhagyó tortával. Arra jutott, hogy egy a férfiak figyelmét erősen felkeltő forma milyen jó lenne. ( Na ezt jól megfogalmaztam! :-) ) Így esett a választása eme keblekre! :D
Mondtam neki, hogy mégse legyen csupasz, adjunk rá melltartót! Fehér, csipkeszerűre szavazott. Hogy mégse legyen túl snassz, ezért kis erotikát vittem bele és félig illetve teljesen kikandikáló bimbókat is raktam rá. És ez lett az eredménye!




No nem ezért vagy azért, de nekem, nagyon bejött a végeredmény. Minden szerénység nélkül állítom, hogy jól sikerült ahhoz képest, hogy először készítettem ilyen típusú tortát.
Íze főzött csokikrém, a csipke utánzat pedig tojásfehérjéből készített glazúr.
Elnézést kérek kedves olvasóm, de úgy gondoltam, hogy magam megnyugtatása végett finomítottam a bejegyzésemben felkerült képen. Így egy diszkrétebb beállítású fotót tettem fel.

2 megjegyzés:

  1. Hát az biztos, hogy a férfiak figyelmét felkelti :)) Nagyon szexi kis tortácska lett :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi tejszínhab! Még a 17 hónapos fiam is felismerte! :D Már akkor gondoltam, hogy jól sikerülhetett! :)

    VálaszTörlés