2012. április 20., péntek

Kara-oké?

Drága barátném párjának ( aki a drága barátom (-tunk) ) készült eme torta.
Újdonsült kedvenc szórakozásuk (egyelőre! :-) ) a karaokézás. Így hát megbeszéltük, hogy milyen klassz lenne egy ilyen szerkezetet elkészíteni tortából. A gépet ugyan nem tudtam legyártani teljesen ugyanolyanra fénykép híján, (látni meg csak egyszer láttam), ezért saját képzelőerőmre és a barátném által elmondottakra hagyatkoztam. Annyit megbeszéltünk, hogy nem lesz teljesen fekete, mivel az túlságosan is komor lenne. Ezért én szürkét javasoltam, a tetejére pedig egy mikrofont. Szerintem jól sikerült és az ünnepeltnek is tetszett.
Ízéről annyit, hogy puncs, de valamiért nem sikerült most tökéletesen. Szeletelés közben szétesett, pedig egy egész éjszakán át préseltem, és ráadásul elég szaftos is lett a töltelék. Így utólag belegondolva, lehet, hogy kevés volt rá a súly és azért nem állt össze tökéletesen. Na de hát a jó pap is holtig tanul! :-)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a téma és a kivitelezés is :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, igyekszem újakat kreálni! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez a legfinomabb műszaki cikk amit valaha ettem... =)

    VálaszTörlés
  4. Örülök neki hogy így gondolod KaporX! Remélem a következő alkotás is ízleni fog! :-)

    VálaszTörlés