2012. május 24., csütörtök

Katicák

Középső gyermekem 5 éves lett. Az oviban nálunk úgy szokás, hogy az azonos hónapban született gyermekeket egyszerre köszöntik fel. Most úgy jött ki a lépés, hogy 5 gyermek buliját tartották együtt. Ilyenkor mi szülők viszünk be nekik finomságokat, gyümölcsöt, tortát, sütit, ropogtatnivalót, üdítőt stb... Van ilyenkor ereszd el a hajamat, zene, tánc, nagy mulatság.
Természetesen én vállaltam magamra idén a tortát, gondoltam legalább elengedhetem a fantáziám az adott kereteken belül. A téma számomra adott volt: katicás legyen, mivel katica csoportról van szó. Fano készít nagyon szuper katicákat, így hát tőle is lestem ötleteket. :) Köszönet érte!
2 kislány és 3 kisfiú volt az ünnepelt, ezért 5 katicát készítettem 3 levélen ült, 2 virágon. ( Vajon miért? :) ) Hogy a gyerekek öröme meglegyen mindegyik mellé elkészítettem az óvodai jelük apró mását és a katicák mellé raktam őket.
Sajnos még nem tudom, hogy milyen sikere volt a gyerekeknél a tortának, mivel ezt tegnap este készítettem el, és ma van a nagy nap. Remélem tetszett nekik, na és ízlett is! :)
Íze egyébként főzött csoki.


2 megjegyzés:

  1. Jaj,de édesek! Nagyon jó ötlet, hogy még "fel is címkézted" a katicákat! :) Gondolom eltették emlékbe ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Kérdeztem a drága kisfiam, hogy mi lett a katicákkal, azt mondta, hogy megette mindenki a sajátját! :)

    VálaszTörlés