2012. június 29., péntek

Gumicsizma

Kedves ismerősünk kért meg ennek a tortának az elkészítésére. Testvére kerek évfordulót ért el. Ennek tiszteletére szerette volna meglepni egy frappáns sütivel. Mivel a hölgy nagyon szeret kertészkedni, ezért az ötlet a csizma formájú torta lett. ( Felmerült beszélgetésünk közben a kapa is, de azt gyorsan elvetettük! )
A színét és kinézetét rám bízták, úgyhogy törhettem a fejem.
Színes legyen, na de ha pl. rózsaszín, akkor arról nem mindenkinek az jut eszébe, hogy kerti csizma.
Akkor legyen hagyományos kheki-zöld. De az meg férfias, kell rá valami nőcis.
Virágok? Oké. Mostanában úgy is szemezek az oly divatos kalocsai mintával. Egy próbát megér. Nem lett túl nagy, de szerintem pont elég, hogy kicsit egyedibbé és különlegessé varázsoljam a csizmát ez által.



A képeket nézve kicsit terepjáró hatása van (mármint a csizmának ), de első nekifutásnak szerintem nem lett rossz. ( Tudom, büdös az öndicséret! )
Íze: tejszínes citromos, ami állítólag nagyon finom volt. A receptet a desszert.eu-ról néztem. Egyébként érdekes, mert minden receptemben vajkrémes a citromtorta , tejszínes sehol sincs írva. Ebben is egyeztünk meg, hogy vajas lesz, de láttam rajtuk, hogy annyira nem repestek érte. Úgyhogy kerestem egy tejszínest, ami teljesen nem is az, hiszen tejföl is van benne. Megkóstoltam és tényleg finom lett így a krém, gondolom piskótával még inkább ízletesebb volt.
Ja és a kapa sem maradt aztán el! :-)
A körülötte lévő föld kakaós piskóta morzsalék, ami egy szintén akkor készült tortából potyogott le.

2 megjegyzés: