2012. június 25., hétfő

Torta egyveleg

Ebben a bejegyzésemben egy csokorra szedtem 3 tortámat. Na nem azért, mert egyszerre készültek volna, hanem nincs hozzájuk különös történet.
Az első, életem első fél focilabdája. :) Íze tejszínes csokis. A foltokat idő híján külön vágtam ki ( csak semmi szerkesztés! :D ), csak úgy szabadon. Elég jól sikerültek, bár a festésük nem lett tökéletes!


A második, dobos torta ( karamell tető nélkül ), eurós díszítéssel. Ennél a tortánál jöttem rá, hogy muszáj leszek sürgősen gyöngyház fényű, arany meg ezüst, meg mindenféle különleges festéket beszerezni, hiszen nem annyira élethű így az ilyen típusú torta készítése. Mivel azonban a torta külleme csak 1 nappal az átadás előtt lett lefixálva, ezért maradtam az általam eddig használt festékeknél.
Tehát a torta tetejére eurók kerültek, papír és aprópénz változatban. Az oldala kis ládikát imitál, amit világoskékre kértek.


A harmadik pedig egy 70 éves születésnapját ünneplő néninek készült. Virágoskert formát kértek, 16 szál virággal ( ennyien köszöntötték meg ), tiramisu ízben.


Kicsit ferdén fényképeztem. :(  Hát ezt is gyakorolni kell még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése