2011. október 20., csütörtök

Anglia

Kedves barátném keresett meg azzal a kéréssel, hogy készítsek neki egy amolyan búcsú tortát. Testvéréék Angliába mentek dolgozni és az utolsó együtt töltött estét megkoronáznák egy általam készített túrókrémes tortával.
Úgy beszéltük meg, hogy legyen rajta Anglia, a város neve és talán egy zászló.
Nem vagyok túl büszke erre a tortámra, mivel túl jót akartam, de nem úgy sült el. :(
Ugyanis tudom én, hogy a fondant alatt nem jó ha nedvességet eresztő krém van, de én bepróbálkoztam! Dupla túrókrém mennyiséget készítettem és azzal kentem le kívülről. Ez lett a vesztem! A bevonat csúszott-mászott, átnedvesedett, szakadt. Nem lett túl szép, de nekik nagyon tetszett. Hála az égnek kibírta hazáig és örömmel fogadták, fogyasztották.

3 megjegyzés:

  1. A csúszás-mászás ellenére is nagyon szép lett! Nézd meg nálam a babavárós tortát, ugyanez volt a problémám! Az ottani kommentekből sokat tudsz tanulni akár te is! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi tejszínhab! A babavárós tortádat néztem már,így ismerős a helyzet! Voltam olyan bolond, hogy gondoltam nekem majd menni fog és nem lesz semmi kánya vele! Hát nem jött be! :( Ebből is tanultam!

    VálaszTörlés
  3. Makulátlan lett és szerintem megérte a kockázat a DUPLA!!! túrókrém miatt!!! =) :P Csllagos 5ös!

    VálaszTörlés