2011. október 4., kedd

Citromos-túrós

Férjem kivételes helyzetben volt idén. Kétszer kapott tortát. Az első volt az igazi ajándék, a második a ráadás. :)
Itt visszatérnék előző bejegyzésemre, ahol említettem, a torta töltelékét.
Kinder pingui. Igazság szerint nem vagyok oda a mű dolgokért, de ez a torta megkövetelte egy kicsit. A neten kering ez a recept, de Tortaimádótól kölcsönöztem aztán.
Szóval:
Ha nem haragszotok meg nem írom le az egész receptet, hanem csak azt amit én használtam belőle. A teljes receptet és a tökéletes leírást itt megtalálhatjátok! Én mindent úgy csináltam, ahogy olvastam és ugyan szkeptikus vagyok az ilyen krémekkel, de azért így is ízlett mindenkinek.


Tejszínes krém:
5 dl tejszín (édes Hulala növényi készítmény)
1 evőkanál zselatin (vagy 1 csomag zseléfix)
1 evőkanál folyékony méz
1/2 kávéskanál vanília aroma

Csokoládés krém:
15 dkg csokoládé
10 dkg Ráma margarin / vaj
1 evőkanál víz
2 evőkanál olaj



Ennyit erről. :)
A ráadás süti megint túrókrémes, de feldobtam egy kis díszítéssel. Nem raktam rá zselatint, mert édesapám nem szereti és akkor minek kínlódjak vele? :)
Egyébként az elmaradt családi szülinapi bulira készült.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése